poniedziałek, 24 listopada 2008

Płyta Minimax pl 4

Płyta Minimax pl - utwory młodych twórców nadesłane do Trójki w 2003 r. wybrane przez prowadzącego program Piotra Kaczkowskiego (premiera 15 stycznia 2007)
Minimax to audycja radiowa nadawana w Polskim Radiu od 1968 roku. Od września 1968 roku prowadzi ją Piotr Kaczkowski.
" To czwarta edycja płyty minimax pl. Przypomnę szybko: by uchronić od zapomnienia kilkanaście utworów, nadesłanych przez młodych twórców i odtwarzanych w programie radiowym zebrałem je w 2003 roku na niedrogiej płycie. Zaprzyjaźnioną wytwórnię (...)poprosiłem o wydanie albumu po kosztach. Wszyscy zrezygnowaliśmy z honorariów, zespoły otrzymały po pudełku autorskich płyt za każdy [poza pierwszym] sprzedany tysiąc płyt"
"Do obecnej edycji przesłuchałem 178 nadesłanych do audycji Minimax płyt. Wybrałem 15 nowych dla większości odbiorców zespołów." Piotr Kaczkowski
Płyta zawiera 16 utworów :
1. Sandales - XXX
2. Inersis - Intro/Bird
3. Ziemia - Ja wiem
4. Succumb - Nie zapomnisz (Dziad)
5. Tramway - What are you gonna do
6. Mjut - Do końca wszystkiego
7. GandahaR - Uratuj się
8. One Nation - Freedom
9. Lasal - Wojna
10. Pavulon Twist - Perfect kiss
11. Londyn - Time is like an ocean
12. Korek - Wiem, że nic nie wiem
13. Żywiołak - Dybuk
14. B.Elegancko - Złego śmiech
15. Pink Elephant - Tracę siłę
16. Kombajn - Krokodyle
Płyta jest otwarta.

Dar od Ani z Warszawy

Brak komentarzy: